Download CS 1.6 Ecila v1.0

Autor : dNd ;x
Versiune : v1.0

Contine :
• Modele schimbate.
• Imaginea de fundal a fost schimbata.
• Sunetul de start al jocului a fost schimbat.
• Plansele si sunetele sunt schimbate.

Informatii Joc :
• Am adaugat mai multe mape.
• Am adaugat mai multe sunete
• Am adaugat in gamemenu serverele oficiale
• Am adaugat banner-ul de ma Steam
• Am adaugat steamID unic

Poze :
CS 1.6 Download Torent

CS 1.6 Download Torent

Download CS 1.6 Ecila v1.0

Download CS 1.6 Ecila v1.0

Download CS 1.6 Ecila v1.0

Download CS 1.6 Ecila v1.0

Download CS 1.6 Ecila v1.0

Download CS 1.6 Ecila v1.0

Download CS 1.6 Ecila v1.0


• Astept pareri cat mai sincere !

Descarca CS-ul apasand pe unul din butoanelel de mai jos !
Descarca CS 1.6 Non-Steam - Arhiva Descarca CS 1.6 Non-Steam - Executabil Descarca CS 1.6 Non-Steam - Torrent

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

-> Site-uri partenere :
www.dcs16.ro
www.bcs16.ro
www.dldcs16.ro
www.dldcs.ro
www.freecs16.ro
www.descarcacs.ro
cs-clean.ro
www.resursecs16.ro
www.downloadcs16.biz
www.resursecsgo.com