Download CS 1.6 By Kzh v1.2

Autor principal: Fantasy

In primu si in primu rand vreau sa anunt ca acest "Client Counter-Strike" nu are virusi , ceea ce conteaza forarte mult , dovada mai jos.

Descriere: Acesta este clientul de la Counter-Strike 1.6 modificat de mine. Am lucrat mult la el, a trecut prin multe teste si pana la urma a iesit o varianta gen CS Source & MW2 ...acum depinde de gustul fiecaruia..speram sa va placa !

Au fost adaugate multe skin-uri funny si amuzante !
Pe acest "Clinet Counter-Strike" nu exista lag , am rezolvat multe errori !
Am reparat bindul E (cel care facea probleme la dezamorsarea bombei) si am rezolvat problema cu CD-Key-ul !
Am adaugat serverele principale in meniu !

Imagini:

Download CS 1.6

Download CS 1.6

Download CS 1.6

Download CS 1.6

Download CS 1.6

Download CS 1.6

Download CS 1.6

Download CS 1.6


Descarca CS-ul apasand pe unul din butoanelel de mai jos !
Descarca CS 1.6 Non-Steam - Arhiva Descarca CS 1.6 Non-Steam - Executabil Descarca CS 1.6 Non-Steam - Torrent

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

-> Site-uri partenere :
www.dcs16.ro
www.bcs16.ro
www.dldcs16.ro
www.dldcs.ro
www.freecs16.ro
www.descarcacs.ro
cs-clean.ro
www.resursecs16.ro
www.downloadcs16.biz
www.resursecsgo.com